czwartek, 7 kwietnia 2011

Przekierowania


Obecnie bardzo dobrą metodą pozycjonowania szczególnie przez tych działających dłużej w branży są przekierowania 301. Polega to na przeniesieniu mocy jednej domeny na drugą. Co tu dużo mówić, większość stron klientów pozycjonowanych jest właśnie tym sposobem. Pozycjoner tworzy kilka serwisów linkuje je, następnie robi przekierowanie na stronę klienta. Gdy ten kończy współpracę przekserowania zostają wycofane zaś strona klienta leci w dół w wynikach, niekiedy nawet wpada w filtr. Taka sytuacja powoduje, że klient ze spuszczoną głową wraca do firmy która go pozycjonowała godząc się nawet na wyższe warunki. Moim zdaniem metody takie powinny być karane, jednak niestety wiele firm żeruje na niewiedzy klienta. Specjalnie pisze o tym na swoim blogu, gdyż na ten temat w wiadomych kręgach panuje zmowa milczenia. Wracając do głównego tematu, przekserowania dają dobry efekt kiedy strona wpadnie w filtr. Wystarczy wtedy przekierować jej moc na inną domenę, miejsca zostaną odzyskane, filtr zaś nie przechodzi na nową stronę. Zresztą co tu dużo mówić, wystarczy spojrzeć na czołówkę frazy pozycjonowanie. W dziesiątce znajdują się głównie strony z BL wg Yahoo nie większym niż 100. Często nawet nie przekraczającym 10. Chyba więc wiadomo o co w tym chodzi.

8 komentarzy:

  1. Tak, firmy strasznie żerują na niewiedzy...
    Najlepiej wziąć się samemu za pozycjonowanie. Ja od dwóch lat korzystam z SeoAddera i jestem w pełni zadowolony. Nie muszę korzystać z usług firm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozycjonuję strony od kilku lat i muszę przyznać, że jeśli chcecie zrobić to porządnie, to zaglądnijcie na www.seoadder.info Znajdziecie tam automat do pozycjonowania, Adder8. W czasie kiedy automat będzie katalogował, wy możecie zająć się pisaniem precli lub kampanią Adwords. Narzędzie sam przetestowałem i uważam za wyjątkowo skuteczne Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro już jesteśmy w temacie pozycjonowania, wtrące swoje trzy grosze. Interesuje się pozycjonowaniem od dawna i mam z tym styczność na co dzień. Czym warto pozycjonować aby efekty były zadowalające? Automatem! Jakim? Na rynku jest tylko jeden warty uwagi : Adder 8. Znajdziecie go na www.seoadder.info Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że reklama nie musi być droga aby była skuteczne. Aktualnie agencja http://tearsofjoy.pl prowadzi dla mnie kampanie reklamową w social media. Wcale nie jest ona droga, a widać już pierwsze jej efekty :) Co do 301 to one od dłuższego czasu stanowią niezłą opcją reklamy wielu firm w Polsce. Polecam poczytać o różnych technikach, zaplecze, przekierowania i konkretny marketing internetowy dają w dzisiejszych czasach najlepsze rezultaty. Warto korzystać z każdej formy reklamy po trochę ! Życzę powodzenia, dużo TOP-ów ! Pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Także już czytałem trochę o przekierowaniach, ale niestety wszystkiego za bardzo nie rozumiem. Jestem natomiast zdania, że jeśli chcemy wiedzieć więcej o pozycjonowaniu to na stronie inclick na pewno znajdziemy całą masę przydatnych kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zdania, że ogólnie pozycjonowanie stron internetowych jest bardzo istotne i moim zdaniem, że warto się tym tematem zainteresować. Ja o tym czytałem na stronie http://www.dccomp.pl/o-pozycjonowaniu-stron-slow-kilka/ i oczywiście, uważam iż takie kwestie są całkiem istotne. Tym bardziej, że aktualnie chyba każdy pragnie aby być wysoko w wyszukiwarce internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. W momencie kiedy o tym powiemy, to właściwie promocja naszej strony internetowej jest bardzo ważna. W ostatnim czasie dobrze to ostało opisane na https://www.reklama.pl/aktualnosci/szczegoly/pozycjonowanie-stron--od-czego-zaczac,11451 i taka jest prawda w momencie optymalizacji stron. Na początku należy wiedzieć czym tak naprawdę jest to optymalizowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie samo właściwe ustawienie naszej strony www jest czymś niezwykle ważnym i ja również się na tych kwestiach skupiam. Najbardziej cieszy mnie fakt, że firma https://haiku.com.pl/ bez problemów wykonała mi bardzo funkcjonalną stronę internetową.

    OdpowiedzUsuń